måndag 14 mars 2011

Tillbaka

Sådär, nu är jag tillbaka efter att ha spenderat en helg i Stockholm. Jag åkte fredag morgon och hälsade på min kära systeryster <3. Det var en underbar helg med: prat, alkohol, cigg god mat och gott sällskap.
Har expanderat mitt förråd av vitt vin, som jag kan dricka.
Black Tower är väldans lättdrucket, kanske lite för lätt :)

Idag har jag: städat i köket, diskat, torkat mm.
Plockat tvätt och fått in det i skåpen. plockat lite allmänt här i lägenheten. Det bildas snabbt en reklam/pappershög på vardagsrums-bordet. Nu är ordningen något mer återställd iallafall.
Meeen... nu är jag så trött att jag nästan skulle vilja sova en stund. Men jag måste väl till affären och handla så det blir någon middag här hemma ikväll.
Kanske hinner jag ändå vila i en halvtimme?

Inga kommentarer: