lördag 5 mars 2011

Lördag- jag och Per är duktiga

Åh vad jag hatar att vara sjuk. Jag känner mig mer orkeslös än vanligt och då är det illa. Kan inte låta bli att bli besviken på mig själv av just den anledningen att jag inte orkar med att göra saker. Jag vet att det är dumt. Är man sjuk så ska man vila, men jag kan inte. Det finns för mycket saker som måste göras. Plockas, diskas, laga mat, slänga sopor... Okej, jag hör själv hur dumt det låter, men jag kan inte hjälpa det.
Nyss var jag och Per ut en liten sväng och slängde glasflaskor och metallburkar i återvinningen. Vi har blivit så duktiga och börjat återvinna. Det ni.
Nu gick solen i moln, men när vi var ute så var det strålande sol, dock blåste det så nu har jag ont i huvudet. Jag får det av någon konstig anledning. Jag kanske är lite konstig på så vis.
Nej, nu svamlar jag bara. Som så ofta i minna inlägg, tycker jag.

Jag inväntar fortfarande svar från psykiatrins chef. Men ja, nu är det ju helg, så just NU behöver jag inte förvänta mig att vi får någon post.
Inget svar fick jag i veckan iallafall. Tycker det är konstigt. Men men... vad gör man?

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, så får jag se vad jag ska göra sedan.
Mat behöver jag dock inte tänka på idag. Pizza från igår står i kylen och är bara att värma på.
Jag har förövrigt märkt på kläderna och magen att jag har gått ner i vikt, detta för jag inte alls har någon matlust, jag åt inte ens halva pizzan igår. Men det ordnar väl till sig igen när jag blir frisk ;)

Inga kommentarer: