tisdag 29 mars 2011

CryBabyMonster

Jag försöker få tankarna på annat håll än morgondagens läkarsamtal.
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var nervös, fy sjutton. Men det är väl bara att gå dit och höra vad som kommer att hända. Och ta det då, om det skulle bli nå skit.

Jag tvättar och samtidigt kollar jag film. Eller ja, undertiden som maskinen tvättar, äh ni förstår. Jag bara svamlar och känner mig borta. Trött. Orolig.
Jag har kikar på "Cry Baby", för första gången i mitt liv. Det var systeryster som föreslog att jag skulle kika. Sagt och gjort :)
Den var bra. Bättre än jag trott om den faktiskt. Visst att den var ganska överspelad och överdriven, men det gjorde den också charmig.

Nu ska jag fortsätt att inte tänka och kolla på "Monster", en film jag velat sett länge. Men det har bara inte blivit av.

Inga kommentarer: