lördag 27 mars 2010

Abstinensbesvär

När vi hade fikat klart så absolut ös regnade det ute. Djävlar vad det öste ner. Det blev skit mycket vatten på vägen vilket gjorde att det sprutade upp på sidorna av bilen. Plus att det var mörkt, så jag hoppas att ingen blev dränkt när vi körde förbi. Det blev en tur till affären, där det inhandlades bland annat kvällsmat - Köttsoppa, mums. Jag gillar verkligen den färdiga köttsoppan. Och så mackor till det, så såg jag och Per på Freaky Friday (stavning ?). Mys och chips, lite mer mys och nu ska vi snart gå och lägga oss. Per ska upp tidigt och jag tänkte väl försöka komma upp i någorlunda tid imorgon med.
Det blev ingen dammsugning idag, så jag tar det i morgon.

Kollade upp lite inför nationella provet också, shit vad jag känner att det kommer att bli svårt. ÅNGEST och oro.
Det kommer bli en fin måndag. Har de inte mina Zoloft på apoteket, så betyder det att jag inte kommer att kunna ta dem innan provet. Vilket i sin tur kommer betyda att jag sjunker ihop i något hörn istället och grinar och rycker *tummen upp* Jag blir alltså så sjuk om jag inte tar dem. Det är underligt, men jag antar att det är för att jag har ätit dem så länge. Abstinens alltså.
Appropå det så har jag abs efter benzo. Numera när jag har abstinens efter "drogen" så blir det som myrkrypningar i mina ben och det kliar. Jag vet inte om det är jag som inbillar mig, men jag kliar alltså tills jag blöder. Det är inte trevligt alls vill jag lova.

Nu ska jag kolla runt lite till på nätet. Sedan blir det sängen för min del.
Godnatt!

Inga kommentarer: