måndag 15 mars 2010

Katarr?

Shit, nu har jag ont i magen. Förhoppningsvis beror det bara på att jag är dålig på att dricka vatten. Men det känns som varningstecknet för magkatarr igen. Måste trappa ner på rökningen. Helst ska jag inte röka alls, men men, det är ju försent för det.
Jaja, snart är det dags för hollywood fruarna igen. Då ska jag slänga mig ner i soffan under en filt och bara mysa.
Jag och älskling kollade på Livet är en schlager och åt lite mat. Så ringde mamma och vi pratade en stund.
Jag gjorde en liten överslagsräkning igår på hur mycket Stockholmsresan kommer kosta. Biljetterna går på ca 400, så måste jag köpa en remsa för att kunna ta mig ifrån centralen osv. Och eftersom jag är gammal så kostar den 160. Bara detta blir alltså 560 kronor. Jag får 2670 ca den 25:e. 1000 går till hyran. Då har jag Ungefärligt 1000 kvar att leva för, både i Stockholm och när jag kommer hem och fram till den 23:e då jag får pengar igen. Är det konstigt om man åker på magkatarr? Nej!

Inga kommentarer: