fredag 26 mars 2010

Ångest äckel och antidepp torka

Skulle jag bara lägga mig ner nu så skulle jag somna. Men än har jag inte tid att slappna av inför helgen. Jag och Per ska hjälpa Pers mamma med någonting som jag inte riktigt än vet. Men först skulle vi träffas och äta.
Har varit hemma hos min familj och städat. Skulle hämta ut antidepp, men de hade slut i lager i Gränges, och i Ludvika stod jag och väntade, men det tog alldeles för lång tid och jag var för stressad, så jag knycklade ihop lappen och gick argt därifrån.
Så nu kommer jag inte att ha antidepp på måndag morgon, får försöka fixa det på måndag, och ta tabletten lite senare.
Jag klev precis ur duschen och nu har jag sådan ångest och hjärtklappning att jag nästan tror att jag ska dö. Men det ordnar sig väl ändå.
Nu ska vi göra oss i ordning och möta upp Pers mamma och syster.

Inga kommentarer: