måndag 29 mars 2010

Nationellt prov

Jag hade den muntliga delen (nationella provet) i engelska idag. Visst jag blev godkänd, fick jag veta. Men fan... jag var så nervös, ångesten var iallafall uppe på 9 på en 10 gradig skala. Jag skakade och jag mådde så dåligt. Jag stakade mig fram och tappade bort orden, jag vet inte riktigt vad som hände. Men helt plötsligt så kände jag att tårarna steg i ögonen. Jag var så nära på att springa ut därifrån. Men jag satt kvar och plågades.
Men, godkänd blev jag iallafall. Och det känns ju.....bra.... Nej jag kan inte säga att jag är nöjd, absolut inte. Men det är gjort och nu slipper jag det.
Jag fick veta att måndag om två veckor ska jag hålla en muntlig presentation också. Faan!

Jag hämtade ut mina mediciner, det var så klart krångligt och jag ska hämta ut resterande förpackningar imorgon eftermiddag.

Jag och Per var också in i nya gallerian och kikade. Väldigt mycket stockholmskänsla kan jag säga... När jag kom in tänkte jag: "Ta mig tillbaka till Ludvika igen". Haha. Men den var snygg och fräsch.

Nu ska jag kika TV. Ikväll är det "Svenska Hollywood fruar". Bara så ni vet.

Inga kommentarer: