torsdag 18 mars 2010

Tvätt över hela golvet

Nu är jag iordning gjort för kvällen och ska snart gå och lägga mig.
Både jag och Per kände oss lite nere. Jag låg i sängen och läste och slumrade till i ungefär fem minuter när Per kom in och väckte mig och hade kommit på idén om att vi skulle käka kinamat. Och så blev det och det var gott.
Till maten såg vi på gårdagens avsnitt av Efterlyst. Sedan var det Sveriges värsta bilförare på tv. Det är jävligt kul att kolla på.
Vi får hoppa över tvätten som ligger utspridd över hela vardagsrums golvet. Anledningen till detta var att det inte blev torrt när vi körde tvätten i torktumlaren - varför vet vi inte. Så det blir lite hopp och skutt när man ska ta sig någonstans i rummet.

Jag har haft ångest och varit lite nere hela dagen. Det känns oerhört trist, men inte mycket att göra åt. Det är väl bara att vänta tills det går över.

Fick veta en obehaglig nyhet idag...

Nu ska jag slänga mig i sängen och läsa.
Natti, natti.

Inga kommentarer: