onsdag 3 mars 2010

Running up that hill

Running up that hill spelad om och om igen. Detta på gott och ont. Jag gillar låten, men jag lyssnade mycket på den när jag mådde dåligt, så den har en del dåliga minnen med sig. Men jag klarar mig.
Per är hos Lars och jag har gjort engelska, nu är det snart klart med det jag skulle göra på sportlovet. Ska bara kolla Shakespeare In Love och sedan göra en uppsats, men sedan är sportlovets uppgifter i engelska klart.

Ikväll blir det Fuskbyggarna på tv och efter det Efterlyst på tv3 play. Typiskt att de lagt in ett nytt program (Fuskbyggarna) på den tiden då det är Efterlyst. Försök till konkurense?

Jag har bett Per ringa när kan ställt in bilen i garaget så jag kommer ut på en liten promenad. Då går jag och möter honom. Ska bli skönt med lite frisk luft i näsan :)

Inga kommentarer: