måndag 1 mars 2010

Liten barnlängtan?

Jag och Per var och handlade, så fick vi skjuts hem - vilket var tur för vi handlade tungt. När jag satt där i baksätet och slängde en blick på mig själv i backspegeln så upptäckte jag hur svart jag är under ögonen. Av trötthet antar jag, men inte fan ser det fint ut. Även om jag har smink så lyckas jag inte dölja det. Det är till och med så illa att jag ser det i ögonvrån på mig själv att jag har mörka ringar. Shit vad beror min utmattning på?

Nu är det sportlov och jag har ungefär tusen saker i skolväg att göra, men ork finnes ej. Jag måste verkligen ta tag i det, men det känns så meningslöst att sätta mig med det när jag vet att jag ändå inte kommer att hinna klart med skolan denna termin. Fuck, vad jag hatar mig själv ibland.

Kollar just nu på Outsiders, det är intressant. Idag handlar det om unga flickor som blir mammor. Och jag kan inte låta bli att känna någon liten barnlängtan jag med. Fast jag vet att jag inte ska ha barn nu........

Pratar också med systeryster över facebook. Snart blir det en Stockholmsresa till henne och hälsa på. Det ska bli skojigt.

Nu ska jag återvända till tv:n.

Inga kommentarer: