fredag 12 mars 2010

Alice i Underlandet

Kom nyss hem från bion. Jag och Per såg filmen Alice i Underlandet. Jag tyckte den var jätte bra! Cool och rolig på samma gång. Dock hade jag en kille bredvid mig som gjorde mig extremt nervös. Jag vet inte riktigt vad det var han gjorde, men det var som om han somnade för han ryckte helt plötsligt till, så hela sätet med stolar gungade till, så höll han på att spilla ut popcorn, "darra" med foten/benet (Jag hatar när folk gör så och man sitter bredvid). Så tuggade han sina popcorn väldigt högt. Sedan var det en tjej som satt och kollade telefonen hela tiden. Och att kolla telefonen i en mörk biosalong är INTE OKEJ.

Annars idag har jag: Städat, diskat och skickat efter papper från CSN.
Innan bion så gick jag till affären för att möta upp Per där, för vi skulle panta burkar och handla. Hela vägen gick jag med tre påsar pant i händerna och med en sten i skon. Plus att kläderna höll på att ramla av. Haha.
Jag kom tillslut fram till affären, och helvete vad folk det var, jag tror att hela stan hade fått för sig att de skulle handla de med. Tillslut kom Per och vi handlade, lite små stressat sådär, med tanke på att vi skulle hinna äta också innan bion. Betala varorna, packa, åkte hem och lagar mat (spagetti med tonfisksås). Slänger i sig maten och sedan iväg till bion.

Nu säger jag hejdå och hoppas att ni får sova gott i natt!
Dröm sött!

Inga kommentarer: