söndag 14 mars 2010

Hummm

Oja, jag är snyggt klädd idag!

Per jobbar idag igen. Vilket å ena sidan är bra, vi behöver ju pengar, men å andra sidan känner jag mig ensam.
Jag lyssnar på The Cranberries och drar mig för att plugga, även om till och med jag inser att jag inte kommer att kunna försöka undvika det så länge till.
Kollade finalen i Melodifestivalen igår. Personligen tyckte jag inte att rätt låt vann. Jag tyckte bättre om Sahlem Al Fakir (stavning ? men ni vet vem, jag menar) Jag gillade den låten, den var lite annorlunda och hade skön melodi. Men nej, vi skickar iväg en liten blond, söt (?) tjej istället, med en låt som iallafall jag inte minns hur den gick. Men men, alla kan väl inte tycka som mig. Haha, nejdå jag är inte bitter.
Usch, nej om man ska ta tag i lite skolarbete kanske...

Inga kommentarer: