måndag 22 mars 2010

Kvart i / kvart över två

Nu bär det snart av mot sängen. Är trött och har ont i huvudet, plus att det blir en tidig morgon imorgon.
Jag sov mitt på dagen, så jag hoppas att jag kan sova nu i kväll. Men det tror jag.

Jag var på skolan idag. Jag var där ungefärligt kvart över två och mötte upp läraren, som sa att det var kvart i två vi skulle ha träffats. Jag är dock helt säker på att det var kvart över vi hade sagt förra veckan, men men, ingen större skada skedd. Jag fick veta att nästa vecka ska jag göra nationelltprov, muntliga delen i engelska. Och jag har sådan ångest för det redan nu. Jag absolut hatar det! Hata!
Men vi får se hur det går... Känns nog iallafall bra efteråt då jag är klar och förhoppningsvis gjort min sista muntliga del i nationella någonsin. *Peppar mig själv, men lyckas inte riktigt*

Nu ska jag gå och lägga mig. Hade tänkt kolla Facebook, men det vill inte fungera. Tekniska problem - nähä? Så ovanligt... Blää.


Godnatt!

Inga kommentarer: