måndag 8 mars 2010

Redhead

Jag är rödhårig igen och jag trivs mycket bättre i rött än i blont.
Jag var på samtal på psyk idag, jag berättade om vad som hade hänt med skolan och att jag har slagits ner p.g.a det. Jag ska till skolan på onsdag, och ska prata med min mentor då. Är lite nervös måste jag säga.
Jag är trött, som vanligt. Kollade efter Rosenrot idag på Willys, men hittade inte det. Men jag ger inte upp. Ska iallafall kolla vad det kostar. Så har vi bunkrat upp med frukt här hemma.
Och en godispåse blev det med.

Nu är det mindre än en halvtimme kvar tills "Svenska hollywood fruar" börjar, jag ska iallafall se det. Någon mer?

Imorgon blir det en tur till Borlänge, måste även kolla filmen som jag fick i uppgift i engelska, och skriva uppsatsen. Men detta imorgon.
Snart kommer också resultatet på vem som vinner i novell- tävligen jag deltog i. Min kontaktperson på psyk sa att jag inte skulle gå ner mig helt om jag inte vann. Jag förklarade att jag inte tror att jag kommer att vinna, och att det redan har blivit en seger för mig då jag skickade in den. Jag har alltid haft svårt för att avsluta saker, men detta avslutade jag och det känns så bra!

Nu blir'e tv.

1 kommentar:

Moa Carlsson sa...

Rosenrot hittar du nog på hälsokostaffären mitt i ludvika.. :) Kram!