lördag 20 mars 2010

"Det känns inte så bra nu"

Jaha, men jösses. Nu tror jag att allt dåligt kommer på en och samma gång.
Jag åkte på en infektion/inflammation i visdomstanden igen. Ja, jag har inte fått det konstaterat av en läkare, men det behövs inte. Det är ganska tydligt om jag säger så. Vi har inga antiinflammatoriska tabletter hemma.
Jag har inte råd att uppsöka läkare, vi/jag har inga pengar. Vi har ingen mat hemma, så vi kommer inte att kunna äta något riktigt i matväg förrän på måndag.
Jag är trött och känner mig ensam - Per jobbar. Han är trött, eller mer helt slut, pga allt jobb.
Jag behöver hämta ut mina antidepressiva, för de är snart slut. Ge mig pengar nu tack! 
Haha, jag bryter ihop. Jag känner ungefär som de i reklamen för magen (bortsett från att det handlar om magbesvär): "Det känns inte så bra nu".

Inga kommentarer: