söndag 17 januari 2010

Beroende?

Kanske är det jag som är knäpp, eller så har jag ett beroende. Jag har absolut inget att göra på datorn mer, har kollat allt - sådär en tusen gånger. Men ändå kan jag inte flytta mig härifrån, det kan fan inte vara bra.

Mamma, pappa och syster var hos mig och Per och fikade idag. Tårtan som jag bakade blev god och jag tror att alla var nöjda. Det var iallafall ingen som gick därifrån jätte hungrig iallafall. Den var ganska mäktig tack vare all choklad. Men det var trevligt. Så hade de med sig mycket av mina saker med. Känns bra att ha fått hit lite saker, som är mina. Mindre skönt dock att det blir mer att nu sätta igång med att plocka upp. Haha.
Det står fortfarande saker lite här och var, men de hittar nog sin plats snart.

Jag vill tatuera mig igen, och ska troligen göra det. Är lite velig med vad jag vill ha, eller ja, det beror mer på vart jag vill ha tatueringen. Jag har två stycken som jag vill ha. Varav den ena är en "bygga på" - tatuering.
Jag vill också ha pengar.
Min UB korsett som ligger ute på tradera verkar ingen vilja ha, trots att den är fin. Synd att jag beställde den så stor, annars hade jag haft kvar den. Men, men...

Nu är älskling och fixar bilen, den läcker tydligen olja. Jag är hungrig och väntar på att han ska ringa, så vi kan beställa mat. Japp, det blir snabb mat idag.
Jag orkar inte laga mat, efter att ha bakat och hållt på med tårtan hela dagen igår :)

Nu ska jag försöka flytta min rumpa härifrån.

Inga kommentarer: