måndag 25 januari 2010

Tapeter

Jag fick iallafall mer pengar idag än vad jag hade väntat, det kändes bra. Nu är hyran betald, vilket också känns bra. En tredje sak som känns bra är att han som tapetserar var här idag och fixade. Troligen blir han klar imorgon. Då har vi hela tapeter på väggarna! Yay.
Jag och Per fick kolla i en bok med tapetprover, och vi ska ha bestämt oss för en halltapet till i morgon. En bock på det. Det är fixat och jag tror att den kommer att bli bra.

Jag och Per var till borlänge idag, vi hittade det vi sökte: två lampor. Så köpte jag örhängen - jätte söta var de. Och billiga: 19,50 kr. Det var de värda tycker jag.

Imorgon är det upp tidigt som gäller. Klockan 10.00 eller strax efter kommer målaren och det sätts igång och tapetseras. Får se om man orkar upp eller om jag ska ligga kvar i sängen och sova. Haha.
Inte mycket till sömn blev det inatt heller. Hoppas på bättre sömn inatt.

Inga kommentarer: