lördag 16 januari 2010

Lite lättare

Jag har haft det lite lättare idag med Deja Vu upplevelserna. Bara ett par gånger har jag upplevt känslan.
Håller nu på att baka. Jag som sa att jag aldrig skulle baka igen. Det är svårt att baka med den glutenfria mjölet, iallafall ibland. Och jag blir arg när jag misslyckas.
Men nu tror jag faktiskt att det kommer att bli bra.

Mamma och pappa, kanske min syster, kommer och hälsar på mig och Per i nya lägenheten imorgon. Det blir nog trevligt. Dock funderar jag på vart vi ska sitta, då vi inte har några köksmöbler än, men det får gå.

Jag är rastlös, jag vill göra något, men vet inte vad. Kakan står nu och svalnar, och ska göra det i en timme. Jag har städat och gjort skolarbete annars idag. Jag och Per kollade också på film - Kalle och chokladfabriken. Han ska på bio i kväll, vad jag själv ska göra har jag ingen aning om än. Kanske kolla på ytterligare någon film.

Inga kommentarer: