tisdag 12 januari 2010

Började med gråt

Denna dag började med att jag bröt ihop och grät, men den slutade mycket bättre. Jag och älskling kollade nyss på V För Vandetta, den var bra.
Jag lagade baconspagetti till kvällsmat, vilket vi åt framför filmen.
Jag börjar fundera om jag har brist på något i kroppen, eftersom jag lider av konstant trötthet. Det är extremt jobbigt. Nu tillexempel är klockan snart kvart i åtta, och jag skulle kunna gå och lägga mig och sova nu. Vad är det som händer? Eller är det kanske bara åldern? :D

2 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Hej, ville bara säga att jag har tillägnat ett blogg inlägg till dig. Det är inte många rader, men det är något jag ändå vill att du ska veta. Kramar!

Milo Blom sa...

Hej kusin!!! Be läkarn att kolla ditt blodvärde!! Jag har sen jag va 12-13 år gammal haft järnbrist och de blir man VÄLDIGT trött av!!! Jag kunde inprincip somna i maten vissa gånger, då de e värst efter man har hätit!!! Bara ett tips ;) Kul att hitta din blogg =) kramar