onsdag 20 januari 2010

Tomma ord

Denna dator är knäpp. Jag förflyttade mig från datorn till den bärbara, så Per kunde sitta vid den andra datorn. Så nu sitter jag lite halvtaskigt i soffan. Ryggen smärtar och benen domnar bort. Ujuj, det är tufft det här.
Den är mycket segare och Internet lägger av hela tiden.

Jag misstänker starkt att jag är allergisk mot pälsdjur. När Kurre kommer och ska kela så börjar det klia i halsen, plus att jag kännt mig förkyld väldigt länge. Tror att det nästan kan bero på allergi. Men hoppas och vill inte att det ska göra det.

Jag har tappat lusten att skriva igen. På noveller, böcker dikter. Jag är helt tom, inga idéer alls, och det känns så tråkigt. Men lusten att skriva kommer väl tillbaka.

Nej, nu sa jag sätta mig och kolla på Leonore på YT. Det är humor det. Morbid humor. Love it!

Inga kommentarer: