söndag 31 januari 2010

Speedad

Sitter och diggar till Birthday Massacre såhär på nattkvisten, jag har as tråkigt och Per sover. Han är förkyld, så jag antar att jag med blir det snart. Katten ligger och sover... "Och endast Sanna är vaken"...
Jag är speedad. Inte alls bra. Och jag förstår inte varför. Jag är trött, eller nej, eller jag vet inte. Känns ungefär som om jag skulle tagit något, vilket jag inte har gjort. Hur nu det känns? Har aldrig tagit något förutom benzo och något "lagligt" skit. Nej nu bara babblar jag.

Jag är iallafall glad för att jag fick min UB- korsett såld. 190 kronor inkl. frakt, jag köpte den dock för 800, men men, inte mycket att göra något åt. Den var redan för stor när jag fick den, plus att jag gått ner i vikt det senaste året och nu inte längre är så stor. Jag är liiiiten. Haha, nej då, men jag tror nästan att jag fortsätter att gå ner, men då vi inte har någon våg hemma, så vet jag inte säkert.

Idag har varit en konstig dag. Jag och Per var till affären, han är som sagt förkyld, och det blev väl inte bättre av att vi fick springa mellan två affärer för att hitta glutenfria grejor. Satans dåligt sortiment! Så medan Per stod utanför ica så sprang jag in en andra gång på willys. Sedan här på kvällen kunde vi tillslut äta pizza, och jävlar var stor den var. Hög som attans. Och fruktansvärt god!
Mätta blev vi, och det är bra det. Igår åt vi inget riktigt.
Klockan är halv ett på natten och nu går jag ut och röker!

Inga kommentarer: