tisdag 26 januari 2010

Mintkyssar och tatuering

Sov gott inatt för första gången på flera nätter. Visst, hade lite svårt att somna, men det var inget mot vad det har varit. Tyvärr ringde alarmet på tok för tidigt, enligt min åsikt. Målaren skulle komma, så jag gick upp klockan 8.00 ungefär (Per lite senare). Men inte blev det några tapeter idag heller, nej nej... Men imorgon åker de upp, tydligen. Dock kommer han kring 09.30- 10.00 imorgon med. Ahhhh, jag vill sova ut någon gång.

Idag tatuerade Pers syster mig. Den blev bra, men behöver dock fixas till lite senare. Bild kommer.

Nyss kollade jag och Per på 2012, den var bra, men lite småseg ibland tyckte jag. Lite för lång och utdragen. Men i övrigt var det en häftig film.

Sitter nu och avnjuter några mintkyssar, det är gott det.

Inga kommentarer: