torsdag 28 januari 2010

Svacka

Jag är nere i en svacka just nu. Mår inte alls riktigt bra.
När jag klev upp i morse bröt jag ihop i tårar, så Per fick trösta mig. Anledningen var att jag bombaderades av negativa minnen i form av bilder och ljud. Det var som att hela mitt liv, men bara det negativa, spelades upp och jag levde om det. När det sedan blev för mycket, så bröt jag ihop.
Det känns bättre nu, men fortfarande lite deppigt.

Pratade nyss med Jennyfersyster, det var så roligt att höra hennes röst igen. Jag saknar henne. Jag hoppas på att kunna åka till Stockholm och hälsa på henne nu i februari.
Ska bara spara undan lite pengar.

Jag behöver också hitta ett sommarjobb. Annars blir det väldigt fattigt i sommar, med tanke på att Per är den enda av oss som då har lite inkomst, och han tjänar inte så bra att han har råd med hyran själv i två månader, eller jo, men då har vi inte råd med något annat.
Ojoj, stress.

Nu ska jag börja göra mig i ordning och ta kväll.

Inga kommentarer: