fredag 15 januari 2010

Gränspsykotisk

Jag vet inte vad det är med mig. Jag har haft Deja Vu upplevelser i två dagar nu. Jag kommer inte ihåg mycket av gårdagen och jag misstänker att jag var gränspsykotisk. Jag känner mig så konstig. Och dessa upplevelser blir så starka att jag blir att må riktigt illa och nästan spyr.
Jag vet inte vad som är fel och jag blir frustrerad. Speciellt när jag inte vet vad jag kan göra för att det ska bli bättre.
Att ringa en läkare och säga: "Hej, jag har flera Deja Vu upplevelser per dag och har haft det i två dagar nu".
Det kommer nog inte direkt att hjälpa, om jag inte vill ha en fribiljett till psyket igen.
Nej, men det är väl bara att vänta på att det ska ge sig.

Förövrigt så har vi (jag och Per) varit och fixat diverse ärenden vi hade, så handlade vi och nu har vi lagat mat och ätit. Lasagne blev det. Gott blev det med.

Nu måste jag ut och röka,
har inte rökt här efter maten.
*Katastrof* Haha

Inga kommentarer: