onsdag 27 juli 2011

Behöver sömnen

En tjej gick förbi, jag noterade att hon var rödhårig, hon försvann bakom träden och när hon kom fram igen hade hon mörkt brunt hår.
Jag tänkte: Jag vill också färga håret så snabbt.
Jäklar vad trött jag är.
Skoja inte vad jag vill kunna sova. Problemet är att jag inte har tillräckligt med pengar för att kunna hämta ut sömntabletterna. Jag har inte fått pengarna från FK än...
Idag har jag lunchat med pappa. Det var väldigt trevligt förutom att jag hade en grym huvudvärk och störde mig på alla ljud. Sådana onödiga ljud som några som leker med en väldigt skällig hund, precis bredvid. Eller en ung kille som sitter och trummar frenetiskt på bordet som är fyllt med tallrikar och bestick. Grymt jobbigt.

Sedan sådana här:







Finns det någon som går på dem? Är det någon som klickar på dessa och tror att de verkligen är sanna?
Javisst, troligen....
Önskar att jag får sova ikväll. Jag behöver verkligen sova.

Inga kommentarer: