torsdag 28 juli 2011

Sov som en prinsessa

Tack vare en Imovane så sov jag som en prinsessa inatt (inte som prinsessan på ärten då). Åh vad underbart behövligt det var. Tack!
Jag tycker att det är en underbar känsla det där att man lägger sig, bara blir tröttare och tröttare och helt plötsligt sover man. Allt inom loppet av 30 minuter ca.
Tänk om det var så jämt. Ja, jag skulle inte klaga.
Det känns som om mina batterier blev uppladdade igen tack vare inatt, så nu är det bara att köra igen.

Men läkare vill ju inte skriva ut Imovane åt mig, pga en längre tids bruk av benzo (för ett par år sedan), men Sobril går bra. Man undrar lite hur det tänker och det ganska ofta.

Det är så varmt idag att jag tror att jag flyter bort. Men det ska jag väl inte göra. Tänkte jag skulle gå upp på stan, men det är nästan för varmt nu.
Jag försöker hålla mig stilla så mycket som möjligt just nu. Men till och med då är det för varmt. Men man ska väl inte klaga, det kommer en vinter till här snart.

Psykisk status: Bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

gött, sömn är bra!