söndag 31 juli 2011

Imorgon Stockholm

Jag borde börja packa lite som ska till Stockholm i morgon. Åker med familjen på förmiddagen. Det jobbigaste är väl bilresan, men den underlättas nog nu när mamma och pappa har en större bil och så blir vi bara fyra som åker.
Jag tror jag kommer ha med mig datorn då jag såg att de har gratis internet på hotellet, lite sådär halvberoende, haha. Men men, jag måste ju få uppdatera er liksom!

Jag bara svamlar.
Jag är insmord i solskydd då jag tänkte sitta på balkongen lite. Men trotpåfan så gick solen bakom de stora svarta molnen. Och nu regnar det lite då och då. Ovärt.

På gränsen till huvudvärk har jag. Och den gör att jag blir alldeles trött i både kropp och i huvudet. Jag förstår inte hur jag kan ha så mycket ont i huvudet, lika lite som jag förstår hur jag kan vara så nedrans trött hela tiden.
Nahaa. Ska bli väldigt skönt att lämna den här orten iallafall.

Inga kommentarer: