söndag 3 juli 2011

Blir behandlad som en 5-åring

Jag är en fånge i min lägenhet. Jag vågar inte gå ut.
Jag ringde störningjouren och de kontaktade polisen, jag vet inte vad som hände sedan...
Det har varit relativt lugnt, men jag tvekar inte att ringa igen om det skulle behövas.

Jag är matt och less på att bli behandlad som en 5- åring. Jag är 22 bast och får inte veta vad som händer runt omkring mig. Jag ska upp på stan imorgon och bli "intervjuad" för en plats på ett ställe där man får hjälp med att komma ut i jobb/studier. Har jag fått någon fast tid? Nej, jag vet en möjlig tid, men ingen har ringt mig och frågat om den blev bra för mig.
Jag har blivit antagen till stället för länge sedan. Fick jag veta något? Nej.
Det var min psykolog som berättade det. Men jag vet egentligen ingenting. Jag vet inte ens att vi ska träffas imorgon på stället.
För det är ingen som pratar med mig! Jag mår dåligt psykiskt och då bestäms sakerna över mitt huvud!
Fy fan, jag blir så arg.

Inga kommentarer: