söndag 17 juli 2011

Time to sleep?

Så har jag sett andra och sista delen av Harry Potter. Sista delen var även den bra. Synd bara med diverse störningsmoment innan filmen. Hur svårt kan det vara att flytta på sig om man inte sitter på sin rätta plats. Ja, tydligen så svårt att filmen blir försenad med tio minuter.

Funderar på att gå och sova, men då kan jag inte sitta här framför datorn nå mer (får svårt att sova om jag sitter vid datorn precis innan jag ska sova).
Önskar jag hade mina tabletter hemma. Har en gnagande ångest. Jobbigt, men det är väl bara att stå ut.
Jag hör konstiga pip. Eller som ett musik spel...äh jag vet inte. Jag har inte ljudet på datorn på, så jag undrar vart det kommer ifrån.
Det luktar ballong också. Jäklans mysko. Mja, det kanske är dags att sova ändå.

Inga kommentarer: