måndag 4 juli 2011

Ge mig alkohol.

Nix, nej och icke att jag vaknade denna dag. Aldrig riktigt. Jag har gått runt som en zombie och bara varit.
Sov en timma på eftermiddagen. Eller ja.. sov och sov, jag vilade ögonen. Tror inte att jag somnade någon längre stund iallafall. Så kanske kan jag sova inatt. Hoppas på att kunna ligga ner inatt och inte behöva vara sittandes. Jag har ont, javisst. Fan om det bara kunde gå över. Jag hatar den här värken.
Sitter och andas utomhusluft genom fönstret. Jag varken orkar eller vågar gå ut. Detta och balkongen är det närmaste luft jag kommer idag.

Jag är trött på att sitta vid datorn just nu, men å andra sidan finns det inget annat att göra. Det finns inget att se på tv, jag orkar inte läsa, röka gör jag alldeles för mycket.
Fan ge mig alkohol! Jag kreverar inombords. Jag kommer inte åt mina känslor. Kanske kan alkohol dämpa ångest och få mina tårar att kika fram.

Nej, patetiska flicka. Nu ska jag ut och röka ändå.

1 kommentar:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

"Jag är trött på att sitta vid datorn just nu, men å andra sidan finns det inget annat att göra."
*känna igen sig*