torsdag 7 juli 2011

Nutella och tårar

Tröstäter Nutella chokladkräm och gråter om vart annat. Livet är underbart ibland..
I morgon ska jag upp på stan och till detta Finsam
Sedan har jag semester från psyk. Sista samtalet för denna termin hade jag idag.

Lägger iallafall upp lite bilder.
Mattorna på bilderna var de som mormor köpte åt mig. Vattenmelon åt jag för någon dag sedan. Satte då tänderna i en liten sten som låg gömd. Det kan jag säga gjorde ont.
Chokladkräm är min tröst



Orkar inte skriva mer. Tårarna rinner och jag ska bara försöka stå emot impulser och vakna imorgon istället.

2 kommentarer:

Isabelle sa...

Man måste duscha insidan då och då, annars blir den rätt smutsig, så det är bara nyttigt att gråta. Var det en som sa till mig en gång. Tycker det stämmer, typ tårkanalenra blir ju igenrostade om dom inte är igång och då är det svårt att få igång på dom igen. men du är härlig, kom ihåg det! Du är en jättebra tjej Sanna! Hoppas du kommer på banan igen.

SannaElisabet sa...

Jag så jätte mycket!
Jag tror det stämmer det där med tårar. Visst, det är inte kul att gråta när man gör det, men det känns bättre efteråt. Man känner sig, ja som du säger, som om man är renare på insidan.