fredag 29 juli 2011

Redhead now and then

Ojoj, om någon har missat det så är det väldigt varmt idag med. Jag har, trots att jag inte ska det, solat lite. Jag blir inte brun, bara röd som en kräfta, men jag lär mig aldrig det.
Humöret är på topp just nu! Känns riktigt bra.
Plus att jag är duktig som tvättar och står i, i denna värme.

Har tagit lite nya kort på håret nu när det har torkat. Vad tycks? 






Naaaw, hittade en gammal bild på mig (är nog 17 här kanske?) här hade jag samma röda färg som jag har nu. Och det några år senare :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

gött, men jag vill minnas att du var lite redhead i begynnelsen sen innan också ?

SannaElisabet sa...

Jo jag har alltid gillat den röda färgen, så det stämmer :)
Jag började färga håret när jag gick i 5:an.. sedan har det bara fortsatt.