fredag 22 juli 2011

Mys oväder

Nu har det åskat rejält i flera timmar. Mys<3
Hade ställt klockan på 8.30, men vaknade pigg 07.45. Låg ändå till 8:00 och bara lyssnade på regnet och åskan. Det är så man vill vakna. Nåja, iallafall jag.

Fick ett litet bakslag med posten, men jag orkar inte riktigt förstå vad det innebär. Det var från Soc iallafall, ska läsa det igen när jag är på bättre humör.
Jag orkar inte med många bakslag nå mer alltså. Jag har inte mycket att spela på. Jaja, på ett eller annat vis så löser det väl sig.

Jag har konstigt ont i ryggen. Känns som om jag skulle ha ett blåmärke mellan skulderbladen på ryggraden. Nog för att min rygg är lite paj, men inte ska jag väl kunnat få ett blåmärke där, det verkar ju lite konstigt.
Fortfarande ont i halsen, och lite små hängig i kroppen.
Blir väl att ta det lugnt idag också. Men har tränat lite idag iallafall, måste ju jobba på mage och rygg för min förbannat dåliga hållning.
Nåväl, nu ska jag snart ta och peta i mig något att äta, och bara fortsätta att njuta av ovädret.

Inga kommentarer: