lördag 9 juli 2011

Tryck inte

Tryck inte på mina knappar, för jag vet inte hur mycket jag har kvar att spela på!

Jag mår inte jätte bra varken fysiskt eller psykiskt. Jag har fått ont i halsen och har en grym huvudvärk. Måtte jag inte bli sjuk igen! Snälla!
Psykiskt är jag lite neråt. Men det känns ändå okej. Mamma och lillasyster var nyss här och hälsade på. Vi fikade och jag fick kvar bullar, kakor och en tårta.
Nu har jag att mumsa.
Till mat... ja då blir det sallad. Jag orkar fasiken inte laga någon mat i denna värme.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken sorts sallad blev det? Kycklingsallad slår ju allt:)

SannaElisabet sa...

Det blev en väldigt enkel tonfisksallad.
Sådan sallad i kruka, körsbärs-tomater, gurka och sedan tonfisk :)
Och lite Rhode Island dressing på det.

Ja kycklingsallad är bra gott det! :)