måndag 18 juli 2011

Life is a bitch, and then you die.

Efter ett nödvändigt ärende på stan har jag 137 tabletter, är 253 (!) kronor fattigare och har inte någon riktig mat hemma. Det blir att leva på 3 kronors nudlar resten av månaden.
Sjukt.
Skulle varit till soc idag var det tänkt, men när jag kom dit hade de lunch stängt. I och med att jag inte mår alltför bra så struntar jag i det idag, och tar mig dit imorgon istället.
Hälsade på pappa på jobbet och fick skjuts av honom först till soc och sedan till affären. Sedan gick jag hem och var både varm och blöt av detta äckel-väder när jag kom hem.
Fy fasiken, det regnar och är kvavt ute, och inne blir det kallt då jag inte kan stänga balkongdörren helt. Underbart. Life is a bitch, and then you die.





Ska slänga mig och kolla film, sedan ska jag dela med mig om vad jag tyckte.
Såg en film i förrgår också som jag kan rekommendera. Men detta senare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det 137 tabletter av samma sort eller en mix?

Får man veta vilka mediciner du tar för tillfället?