tisdag 19 juli 2011

Lager 157 Sågmyra

Jag är trött, grinig och frusen, men har haft en bra dag tillsammans med syster och mamma. Vi åkte till Lager 157 i Sågmyra. Jag hade inte råd att shoppa, men hade inte varit där, så jag åkte med ändå. Jag hittade inte något som jag kände att "det vill jag ha", men med tanke på pengabristen så gör det ju inget.
Själva lagret såg ut som ett koncentrations läger, utvändigt. Jag undrar vad det har varit tidigare.
Jag är inte tjock, men blir så deprimerad när jag provar ett par byxor och inte får över dem över höfterna. Jag har riktiga "barn-födar-höfter" och har skelettet ivägen för att jag ska kunna hitta några byxor som verkligen känns bra och är snygga. Hatar dem och funderar på om man kan slipa ner benen. Nej, men jobbigt är det. Testade ett par, men den gick inte. Då blev jag lite ledsen och gick ut ur affären och satte mig och rökte istället.

Efter shoppingen så åkte vi och handlade diverse mat och sedan käkade vi. Fy på mig som har slarvat två dagar på en vecka.
Jag får ta igen det sedan.



När jag skulle köpa cigg så visade jag leget, för jag vet att de brukar vilja se det.
Då sa han i kassan, när han kikade på det att: "Ja, man ska stanna ung resten av livet".
Hehe, jag tar det som en komplimang, men jag tycker själv att jag ser för ung ut för min ålder. Men med tanke på all rökning så ändras väl det snart...

Bilder på Lager 157 i Sågmyra:



Inga kommentarer: