tisdag 12 juli 2011

Eka, dagen idag och konflikträdda människor

Jag är en liten eka på ett stormigt hav. Snart kantrar jag och drunknar.
Jag är påväg neråt. Eller kanske är jag redan nere, det är faktiskt mer troligt.

Idag ska jag:
* Ringa barnmorska
* Tvätta från 11:00 -16:00
* Handla cigg (jag röker som ett skorsten nu när jag mår sämre) 
* Försöka få i mig någon form av mat

I övrigt tycker jag att det är tråkigt att höra att folk har pratat bakom ryggen på mig och reagerat på något jag sagt, men inte tagit det med mig direkt.
Nej, det är väl lättare att ta det sinsemellan. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du är längst ner på botten, så är det nog dags att det går åt rätt håll snart - uppåt! Tappa inte sugen nu, spänn åt flytvästen och håll ut lite till! Kram!

SannaElisabet sa...

Tack.
Kram