torsdag 19 augusti 2010

1 år! + "recept" på fotbad

Bild på naglarna som jag lackade igår.


 Idag har jag och min älskade pojkvän varit tillsammans i ett år! Oj, ja vad tiden går fort. Jag älskar honom så otroligt mycket och jag hoppas att det alltid kommer att vara vi två.

Jag gick en vända till affären, jag behövde köpa tvål och kakao. Plus att jag unnade mig en kräm till fötterna. På väg hem bestämde jag mig för att ta ett fotbad när jag kom hem. Jag plockade lite daggkåpa att ha i vattnet.
Jag läste för en tid sedan att man kunde ha i det och att det var bra för fötter och händer. Så jag tänkte att jag skulle prova. Det är tillåtet att ta ett fotbad och unna sig även mitt i veckan. Så det så :)

Beräkna en handfull av daggkåpa per liter vatten du ska ha. Lägg i växten i en balja, spola på hett vatten och låt med fördel växterna ligga kvar. Det ser lite finare ut på något sätt :)
Jag valde också att ha i lite skum för att få lite "lukta gott" känsla.







Daggkåpa

Krämen jag köpte

Inga kommentarer: