fredag 20 augusti 2010

Fredagssvammel

Idag är det fredag. Fan vad skönt. I och med att jag städade och tvättade i veckan betyder detta att jag inte behöver göra någonting i helgen. Jag kan bara ta det lugnt och slappna av. Ja just ja, det var det där med att slappna av. Jag törs inte slappna av och släppa allt. Då kanske muren faller och därmed också jag.
Nej, det är lika bra att jag håller i mig själv, så jag slipper flyga iväg.

Ska snart till vuxenpsykiatrin på samtal.
Skulle ju ha varit där i onsdags, men psykologen var upptagen då. Så idag klockan 11 har jag samtal. Jag vet inte vad jag ska svara på den vanliga frågan: Hur är det idag?
Sanningen är den att jag inte vet själv. Jag har ingen aning om hur jag mår idag. Well... det ordnar sig.
Nu ska jag platta håret (vad nu det tjänar till eftersom jag är självlockig och det är fuktigt i luften ute), så ska jag röka och sedan börja promenera.
Jag måste köpa en våg snart, känner jag. Så jag kan hålla lite koll.

Inga kommentarer: