lördag 21 augusti 2010

Så är det

Jag kan alltså inte sova längre utan att drömma hemskheter. Jag vette fan vad jag ska göra. Någon som har något tips?
Jag ska höra med familjen om de har kvar lillasysters drömfångare, för detta går fan inte.
Inatt drömde jag så hemskt att jag inte vill berätta om just det, men det var så verkligt. Jag hade tydligen gråtit och varit helt hysterisk i sömnen för jag hade väckt Per. Han väckte mig och klappade på mig och sa att jag bara drömde. Jag är så glad att han väckte mig och tröstade, för jag var verkligen helt förstörd.
Då var klockan 4 på morgonen/natten. Efter det så drömde jag ytterligare en mardröm, inte var den heller trevlig, men ingenting om man jämför med den förra mardrömmen.
Jag känner mig hjälplös. Det enda jag egentligen kan göra är att låta bli att sova. Men jag vet att också det kommer att skada mig.
Jag orkar inte. Jag vet inte. Jag orkar inte drömma nå mer. Kan jag inte bara så sova ifred?

Inga kommentarer: