onsdag 4 augusti 2010

They are going to take me away aha

Haha, snacka om att man är knäpp i huvudet.
Igår när Per var i duschen och jag låg i sängen, så började jag frysa. Balkongdörren stod öppen och Kurre var därute. Då tänkte jag mitt nöt: Undrar om man ska ta in balkongen och stänga Kurre.
Det måste vara ett bevis om något för mig själv hur trött och förvirrad jag är.
När vi skulle sova så började "spök-katten", eller vad det nu är som driver runt i lägenheten, härja. Jag låg och lyssnade, det var helt knäpptyst och så plötsligt gör Kurre en rivstart på golvet och upp på nattduksbordet. Jag blev så rätt att jag inte fick luft och började hyperventilera. Haha, ojoj, stackars Per innan han lyckats lugna mig och innan jag lyckats lugna mig själv.
Men sedan blev det av att sova.

Jag har skurat i köket idag. Nu är jag så trött på allt vad kök heter, men måste väl ändå ställa mig och laga lite mat snart. Uuhuu, jag måste smutsa ner mitt nystädade kök igen. Well..inte mycket att göra åt.
Nu tycker jag att jag ska få svar från ställena där jag har sökt jobb. Det tycker jag, mmhmm..

1 kommentar:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

Jag hatar också att dona i köket. Speciellt diska >_< och torka av spisen. Isch!