måndag 2 augusti 2010

Tell me why I don't like mondays

Måndag alltså. Och det märks verkligen. Oturen flinar vid min sida, varje gång jag tappar något, spiller något eller bara har en dåligt hår- och smink-dag. Ja jösses. Sådana här dagar kan jag gärna vara utan. Jag tror att det bästa vore om jag bara la mig ner i sängen, under täcket, helst innan jag framkallar jordens undergång, eller liknande.
Japp idag är en dag av otur. Jag vet det, för det har inte börjat bra.

Tränade nyss pilates. Nu har jag tagit en paus innan jag sätter igång igen, men ett pass till. Nacken är stel och jag kan inte titta riktigt åt höger för jag kan inte vrida huvudet ditåt.
Skulle nyss kolla Nip/Tuck, men insåg snabbt att jag redan sett det. Suck.
Jag är less på att vara nere. Less på att vara trött och seg och inte orka med något.
Jag har inte varit riktigt hungrig på två dagar nu. Igår bestod min mat av en tallrik spenat mer lite ost i, samt två mackor. Då åt jag mest bara för att jag tror att jag är hungrig någonstans här inne.

2 kommentarer:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

hoppas det är okej att jag länkar din blogg :)

SannaElisabet sa...

Tjelsi: Självklart, jag blir bara glad :)