söndag 15 augusti 2010

Trevligt / Otäckt

Lördagkväll tillbringades med min älskade sambo och hans syster. Vi kollade på film och käkade chips med dipp och hade det trevligt.
Det är så en lördagkväll skall tillbringas tycker jag. Detta borde vi göra oftare.
Jag är glad att ingen av mina syskon var inblandade i den hemska bilolycka som skedde igår. Jag kan medge att jag var väldigt orolig ett tag. Det var så skönt att höra mamma säga att båda var okej efter att ha pratat med min bror och syster. Jag hade inte klarat av om de dött.
Verkligen hemskt och jag hoppas verkligen att alla klarar sig. Har dock hört något ryckte om dödsfall.
Ungdomar. Vad gör ni på vägarna egentligen? Bilar är inga leksaker. Ni är i den åldern då ni ganska precis har fått körkort. Hoppas som sagt att alla klarar sig.

Länk till artikeln: 
http://www.dt.se/nyheter/ludvika/article716262.ece

Jag mår inte bra idag. Jag gråter för inget och allt. Jag har så mycket jag behöver tänka på och fixa.
Jag vet bara att jag inte orkar så mycket mer. Jag brakar snart. Hoppas bara att någon sopar upp mig då. Jag behöver avlastning. Eller jag vet inte vad jag behöver. Jag är bara så ledsen och nere.
Jag får yrsel attacker när jag reser mig upp och håller på att svimma. Alldeles nyss var jag väldigt nära. Det är en sådan otäck känsla. Jag har haft turen att aldrig svimma i hela mitt liv, men jag har varit nära. Och bara det är äckligt.

Inga kommentarer: