måndag 30 augusti 2010

I rullning

Fortfarande sjuk. Nu har det även satt sig på hörseln. Jag hör inte mycket på vänster öra. Det kan vara användbart om någon snackar en massa skit då kan jag bara vända det örat till, så slipper jag lyssna. Haha. Kan vara ganska praktiskt.
Nu har jag äntligen kommit i kontakt med lite lärare. På måndagen den 6/9 ska jag träffa min historia lärare (som även var min Engelska B lärare) så HiC kan startas upp. Jag har även skickat iväg ett meddelande till den lärare jag ska ha i den sista lilla Matte C jag har kvar. Min skolgång har satts i rullning och det känns nog mest bara bra just nu.
Jag ser framemot när jag står där med ett färdigt gymnasiebetyg. Det kan inte längre komma för tidigt. Nu vill jag bara vara klar. Dock kommer jag väl troligen att känna en tomhet när skolan är klar, en "vad - ska- jag - göra - nu - känsla". Men jag tar det då.

Jag väntar på ett beslut från CSN, ännu. Jag har skickat in de kompletterande uppgifterna som de ville ha. Och nu ska de ta ett beslut. Jag hoppas på att beslutet är bra.

Nu ska jag ta en välbehövlig, men väldigt långsam promenad till sporthallen och hälsa på min far. Kanske ta någon fika.
En sjuk Sanna.


1 kommentar:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

sv Han ville ha betalt från Haninge till stan. Det är en framkörningsavgift på 400-500 spänn... .___o Det vägrade jag betala.