tisdag 17 augusti 2010

Jenka- tuggummi och blommor

Det doftar Jenka- tuggummi och blommor i lägenheten. Jag har varit duktig och städat. Vi har inte kunnat dammsuga på ett tag i och med att vi inte har haft några dammsugarpåsar. Men det köpte vi igår. Det är fan roligt att dammsuga när det suger ordentligt (haha). När man annars bara flyttar runt på gruset, dammet och kattmaten, då är det inte lika kul.
I morgon ska jag tvätta och detta tack vare att jag blev ledig, egentligen skulle jag ha varit på samtal på psyk, men det blev flyttat.
Skönt att ha lite ordning i hemmet. Det är bara så tråkigt att gå och se skiten och inte ha någon ork till att städa. Nu skulle det bara behövas diskas också....

Så får jag kanske besök av mormor i morgon. (Tur att jag har städat idag)
Trevligt med lite sällskap om dagarna.

Nu ska jag ta en rök, sedan ska jag invänta min kära sambo, så ska vi åka och köpa mat.

Inga kommentarer: