fredag 6 augusti 2010

Det viktigaste

Det viktigaste är inte att vinna, det är att delta. Men visst fan är det en fördel om man prickar rätt här i livet.

Idag får jag och Per eventuellt besök, så jag har ägnat morgonen åt att diska, plocka och städa toaletten. Kan jag få ta det lugnt nu? Japp, för nu är det åtminstone lite renare.
Jag är lite smått förvirrad. Jag drack kaffe och rökte imorse på balkongen. Mums frukost. Så gick jag in och gjorde något som jag inte minns nu. Så skulle jag diska, och började fundera... Vart ställde jag min kaffekopp någonstans? Jag gick ut på balkongen där jag misstänkte att det stod, men icke. Så när jag skulle ut och röka nästa gång så ser jag kaffekoppen stå i sovrumsfönstret, min undran är den att varför ställde jag den där?
Haha, jag antar att det tog en stund innan kaffet kickade in.

Inga kommentarer: