fredag 27 augusti 2010

More tears = No brain

Jag har inte gråtit så mycket på länge som jag gjorde igår. Anledning vill jag inte gå in på.
Jag hade så ont i huvudet och ögonen efteråt, jag tror fan att jag grät ut hjärnan. Riktigt jävla jätte ont gjorde det. Sedan gick jag och hade ont resten av dagen och kvällen/natten innan jag somnade.
Idag känns det bättre i huvudet, men jag känner mig fortfarande helt slut i huvudet.
Och inte blev det bättre av att en av katterna spydde på mattan och jag var tvungen att ta tag i det. Vi är kattvakt åt Pers systers katt. Och eftersom vi har kattbrorsan Kurre här så härjar de nonstop hela tiden. De springer, bråkar, fräser och bits. De är riktigt osams, men det går heller inte att göra något åt. De fortsätter direkt efteråt när man har skällt på dem.
De är lite dåliga på att lyssna tror jag. Haha.

Ikväll blir det Vattenfestivalen. Ska bara lita reda på något att ha på mig. Ser ju inte ut att bli så bra väder, så valet kanske blir lätt ändå.

Nu ska jag starta upp dagen och göra mig i ordning.

2 kommentarer:

JosefinEmilie sa...

men sötnoos..inte gråta..fast tårar kan iofs vara bra ibland..

Hur mår du nu?

KRAAAAM!

SannaElisabet sa...

Ja, de är helande. Och det är befriande att gråta, men det gör så ont också...

Jag mår bättre nu, tack. Har druckit lite whiskey, så det kan vara det :) Nej men det är okej nu.

Kraaam!!