torsdag 5 augusti 2010

Besök av lillsis + uppdat

Jag ville verkligen inte slå upp ögonen i morse. Allra helst ville jag bara ligga kvar i sängen och sova, för tusan vad trött jag är. Under ögonen syns mörka partier, nej, jag sov inte så bra i natt heller. Detta trots att jag tog en sömntablett.
Men idag kommer lillasyster och hälsar på mig. Det blir bra med lite sällskap. Känner mig så ensam dagtid. Visst jag har Kurre, men han svarar inte så ofta när jag pratar med honom, av förklarliga skäl. Haha.

Idag, fast om två veckor, så har jag och Per varit tillsammans i ett år. Snacka om att tiden går fort och bara flyger iväg. Ett underbart år med min älskling!

Jag har duschat och nu ska jag bara dra på lite smink, sedan är det bara att invänta syster.

--------21:38---------
En trevlig dag med besök av lillasyster. Först var vi här hemma i lägenheten, sedan gick vi upp på stan och fikade. Dock var kladdkakan torr och vi hade getingar surrandes runt huvudet, men annars så var det trevligt. Sedan väntade vi på att mor våran skulle plocka upp oss och köra mig hem.
En alldeles lagom dag.
Just nu är jag ledsen, men det beror troligen på tröttheten. Jag är slut både fysiskt och psykiskt. Luften har gått ur mig, och nu vill jag bara sova.
En dusch på detta, så blir det bra.

Inga kommentarer: