söndag 22 augusti 2010

Bääähhh

Idag var en bra dag. Jag och Per spenderade dagen med hans syster Elaine med son. Vi började med att gå ut i skogen och kika efter blåbär och kantareller, men sökandet ledde ingen vart. Vi var lite sent ute i blåbärsskogen tror vi...
Så bestämde vi oss för att gå och käka och sedan gå upp på stan och leka i lekparken utanför sporthallen. Sagt och gjort. Jag har aldrig sett Per leka så förut, hehe. Jag och Elaine satt och kikade medan pojkarna sprang och lekte. De var så söta :)
Sedan gick vi upp på stan och kollade "Hemmakväll". Jag köpte mig en Cheddarpopcorn - påse till kvällen. Istället för att bara gå hem, vilket vi alla bara tyckte skulle vara tråkigt, så gick vi till Gammelgården. Vi spenderade hellre dagen ute i det fina vädret. Vi kikade på kaninerna och på fåren. Enligt rapport från Elaine så går sonen runt och låter som ett får, haha.
Mycket trevlig dag, trots att det är söndag och jag ska till skolan imorgon.
Usch, första dagen... Små-ångest, plus att det är dags att sova... igen...
Sweet dreams! (För det kommer troligen inte jag att ha.)

Inga kommentarer: