tisdag 10 augusti 2010

Nedtrappning av ciggaretter

Igår var jag duktig. Jag rökte 3 och en halv cigg på hela dagen. Hittills idag har jag nästan rökt en. Jätte bra, jag vet, men satan vad dåligt jag mår, haha.
Anledningen till nedtrappningen är att jag helt enkelt inte har råd. Hälsan struntar jag egentligen i, det är pengarna jag oroar mig för. Knasigt? Ja. Men just nu är det så jag tänker.
Har du slutat röka/trappat ner och upplevt att det är lättare att andas när man röker, iallafall i början?
Jag upplever det, men jag tycker att det borde vara tvärtom. Så svara jätte gärna på min fråga.

Det kryper i kroppen. Jag är rastlös och mår inte alls bra av nedtrappning. Men jag vet att jag måste.
Igår såg jag Jeanne D'arc för första gången. Jag tyckte den var helt okej, men kanske inte mycket mer än så. Och de två programmen som jag ville se på tv fick jag hoppa över. Så kan det vara.
Nu är det nog bäst att jag börjar platta håret. Plattången börjar lukta bränt.

-----15:56------
Jag känner mig annorlunda. Jag fast inte jag.
Är paranoid som in åt helvete och jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Hjärtat bankar i bröstet, jag är rädd.
Jag tror inte att jag mår så bra nu...

Inga kommentarer: